Иргэдийн итгэлийг хүлээсэн төрийн үйлчилгээний жилийн хүрээнд авч хэрэгжүүлэх арга хэмжээний биелэлт

1.4 Салбарын хэмжээнд ирсэн өргөдөл, гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэх аян зохион байгуулах;

Responsive image

1.5 Газрын харилцааны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг иргэн, хуулийн этгээдэд хүргэх киоск төхөөрөмжийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний нэр төрөл чанарыг сайжруулах, тоо, хүртээмжийг нэмэгдүүлэх, сурталчлах ажлыг зохион байгуулах

Responsive image

1.9 Газрын удирдлагын нэгдсэн цахим систем (egazar.gov.mn)-ээр дамжуулан иргэн, хуулийн этгээдийн хүсэлтийг цахимаар хүлээн авч, шийдвэрлэх үйл ажиллагааг иргэдэд ойлгомжтой байдлаар тайлбарласан видео, контент хийж олон нийтийн сүлжээгээр түгээх ажлыг зохион байгуулах;

Responsive image

1.11 “Бид иргэдээ сонсож, шийднэ” өдрийг зохион байгуулж, хариуцсан үйл ажиллагааны чиглэлээр мэдээлэл, зөвлөгөө өгөх ажлыг хэвшүүлэх;

Responsive image

1.12 Иргэдээс харьяалах төрийн үйлчилгээний чиглэлээр судалгаа авч, хэрэгжүүлбэл зохих, тулгамдаж буй асуудлыг эрэмбэлэн тодорхойлж, шинэлэг бүтээлч шийдлээр хэрэгжүүлэх арга хэмжээ авах;

Responsive image

1.16 “Иргэдийн итгэлийг хүлээсэн төрийн үйлчилгээний жил” нээлттэй хаалганы өдөрлөг зохион байгуулах;

Responsive image